Davne 1986. godine u Los Angelesu, Jane i Rymond Wurwand utemelji su Demalogicu. Ujedno su i osnivači The International Dermal Instituta koji već 35 godina pruža kozmetičarima profesionalnu edukaciju u suradnji s profesionalcima IDI centara širom svijeta. Baš poput Dermalogice, naša je vodilja stalna edukacija, stoga odabir brenda koji neprestano educira i svoje kupce, ali i kozmetičare diljem svijeta, bio je logičan izbor.
Brojna istraživanja omogućuju predviđanje trendova u industriji. Neprestane inovacije i edukacije čine Dermalogicu brendom koji ljudi diljem svijeta koriste u svakodnevnoj njezi kože.
U skladu s temeljnim vrijednostima brenda razvijen je Face Mapping TM – revolucionaran pristup analizi kože stvoren na The International Dermal Instituteu ekskluzivno za Dermalogicu.
Koji Dermalogica proizvod odgovara mojoj koži?
You beauty salon koristi tehniku Face Mapping TM za analizu svakog dijela lica, što omogućuje jednostavnije određivanje proizvoda za njegu lica klijenta.
Odabir linije Dermalogica proizvoda prilagođava se stanju i potrebama kože. Izrazito kvalitetni aktivni sastojci prodiru u kožu, a rezultati ne izostaju. Od proizvoda za čišćenje lica preko seruma do maski za lice, bogata ponuda proizvoda nudi zaista sve što je potrebno za pravilnu njegu kože.
Prije odabira proizvoda potrebno je napraviti analizu kože u salonu – Face Mapping TM. Upravo ovakav tip analize kože čini Dermalogicu posebnom i pruža revolucionaran pristup analizi kože.
Zašto je Dermalogica tretman lica toliko poseban?
Dermalogica nudi kompletan tretman lica koji uključuje dvostruko čišćenje i analizu lica, eksfolijaciju mrtvih stanica te parenje i mehaničko istiskivanje. Ono što Dermalogica tretman lica čini drugačijim je individualno prilagođena tehnika masaže, seruma i maske za lice. A rezultat je vidljiv odmah nakon tretmana – koža je vidno svježija, glađa i blistavija!
Kako rezultati ne bi izostali i nakon tretmana preporučuje se koristiti Dermalogica proizvode, koje možete kupiti i u našem salonu!